انتخاب بهترین سالن زیبایی http://beauty.zarinblog.ir یک سایت زرین بلاگ دیگر Wed, 29 Jul 2020 11:27:21 +0000 fa-IR hourly 1 پروتز مو یا کلاه گیس کدام یک را انتخاب کنم ؟ http://beauty.zarinblog.ir/2020/07/29/best-hair-prosthesis-center/ http://beauty.zarinblog.ir/2020/07/29/best-hair-prosthesis-center/#respond Wed, 29 Jul 2020 11:26:55 +0000 http://beauty.zarinblog.ir/?p=4 روش پروتز موی سر یکی از راه حل های مناسب برای حل مشکل کم پشتی و جبران ریزش مو است. نتایج طولانی مدت و هزینه های مقرون به صرفه پروتز مو نسبت به پیوند مو و کاشت مو از ویژگی های مهم این روش برای پرپشت کردن موهای آسیب دیده است. بسیاری از مردان و زنانی که […]

نوشته پروتز مو یا کلاه گیس کدام یک را انتخاب کنم ؟ اولین بار در انتخاب بهترین سالن زیبایی. پدیدار شد.

]]>
روش پروتز موی سر یکی از راه حل های مناسب برای حل مشکل کم پشتی و جبران ریزش مو است. نتایج طولانی مدت و هزینه های مقرون به صرفه پروتز مو نسبت به پیوند مو و کاشت مو از ویژگی های مهم این روش برای پرپشت کردن موهای آسیب دیده است.

بسیاری از مردان و زنانی که از روش پروتز مو استفاده می کنند، از آن راضی بوده و این روش را بهتر از روش کاشت مو می دانند. چون براحتی با این روش ترمیم مو و کم پشتی مو اصلاح میشود.

روش ترمیم مو باید از عناصری استفاده کرد تا موهای جایگزین را به راحتی روی سر ثابت نگه دارند. برای این کار، از پروتز مو استفاده می کنند. پروتز موی سر ، شبکیه ای است که برای قرار گرفتن مو بر روی سطح پوست سر از آن استفاده می شود.

معمولا پروتز در نواحی از سر که مو دچار ریزش شده است و یا از تراکم موی کمتری برخوردار است، قرار داده می شود. رشته های پروتز، مجموعه ای از شبکه واحد و یا گروهی است که از جنس خاصی مانند پوست انسان ساخته شده و شبیه سازی شده است.

پروتز موی سر می‌تواند دائمی و یا موقت برای ترمیم مو به کار رود و ظاهر زیبا به موهای شما بدهد. جنس پروتزها معمولا از الیاف نانو است. در پیوند مو هم گاها از این پروتزهای مو استفاده می‌شود.

تفاوت پروتز موی سر و کلاه گیس

در ادامه به بررسی مهم‌ترین تفاوت‌های پروتز مو و کلاه گیس می‌پردازیم.

نحوه چسباندن روی سر

در برخی موارد از پروتز مو برای بیمارانی که در نتیجه آسیب یا درمان بیماری، دچار ریزش مو شده اند، استفاده می شود. اولین تفاوت پروتز با کلاه گیس این است، کلاه گیس را تنها با استفاده از نوار لاستیکی، کاغذی یا استاپل به سر ثابت می کنند، در حالی که پروتز مو، با استفاده از چسب های مخصوص بر روی سر ثابت می‌شود تا فرد بدون برداشتن آن، فعالیت های روزمره نظیر حمام کردن، تمرین و یا رفتن به استخر انجام دهد. 

بهترین مرکز زیبایی برای نصب پروتز مو

در این مقاله بهترین مرکز پروتز مو را به شما معرفی میکنیم که در فضایی کاملا متفاوت با سایر آرایشگاه ها خدمات زیبایی را به شما ارائه میدهد ضمنان خدمات زیبایی دیگری ههم مانند مانیکور پدیکور، بوتاکس، پیکرتراشی و … نیز ارائه میدهد برای نصب پروتز مو به هوپو میتوانید مراجعه کنید تا چهره خود را با استایلیست های مجرب بسازید برای اینکه با بهترین مرکز پروتز مو آشنا شوید میتوانید به وبسایت بادرمان مراحعه فرمایید.

 

نوشته پروتز مو یا کلاه گیس کدام یک را انتخاب کنم ؟ اولین بار در انتخاب بهترین سالن زیبایی. پدیدار شد.

]]>
http://beauty.zarinblog.ir/2020/07/29/best-hair-prosthesis-center/feed/ 0
سلام دنیا! http://beauty.zarinblog.ir/2020/07/29/%d8%b3%d9%84%d8%a7%d9%85-%d8%af%d9%86%db%8c%d8%a7/ http://beauty.zarinblog.ir/2020/07/29/%d8%b3%d9%84%d8%a7%d9%85-%d8%af%d9%86%db%8c%d8%a7/#comments Wed, 29 Jul 2020 11:19:06 +0000 http://beauty.zarinblog.ir/?p=1 به زرین بلاگ خوش آمدید. این نخستین نوشته‌ی شماست. می‌توانید آن‌ را ویرایش یا پاک کرده، سپس وبلاگ‌نویسی را آغاز کنید! شما می توانید از میان قالب های موجود در پنل مدیریت وبلاگ خود یکی را انتخاب کرده و از افزونه های کاربردی موجود استفاده نمایید.

نوشته سلام دنیا! اولین بار در انتخاب بهترین سالن زیبایی. پدیدار شد.

]]>
به زرین بلاگ خوش آمدید. این نخستین نوشته‌ی شماست. می‌توانید آن‌ را ویرایش یا پاک کرده، سپس وبلاگ‌نویسی را آغاز کنید!
شما می توانید از میان قالب های موجود در پنل مدیریت وبلاگ خود یکی را انتخاب کرده و از افزونه های کاربردی موجود استفاده نمایید.

نوشته سلام دنیا! اولین بار در انتخاب بهترین سالن زیبایی. پدیدار شد.

]]>
http://beauty.zarinblog.ir/2020/07/29/%d8%b3%d9%84%d8%a7%d9%85-%d8%af%d9%86%db%8c%d8%a7/feed/ 1